zondag 16 november 2014

1 Jaar My Style Michelle: mijn week

Het is dan eindelijk zover, vandaag bestaat mijn blog 1 jaar! Om dat te vieren heb ik gisteren een heerlijke appeltaart gebakken. Maar om het ook echt met jullie te vieren leek het me ook wel leuk om jullie een keertje een kijkje in mijn leven te geven. Daarom heb ik deze week foto's gemaakt van wat ik heb gedaan. De foto's zijn wel met mijn telefoon gemaakt, dus sorry voor de kwaliteit.

Voordat ik begin wil ik overigens nog even zeggen dat ik op maandag, dinsdag en woensdag een seven minute worke-out gedaan heb, maar daar heb ik verder geen foto's van..

Maandag

Links: Maandag begon mijn dag om tien voor zes 's ochtends. Mijn wekker ging en hops mijn kat zat bij de deur te krabbelen, omdat hij naar binnen wou.
Rechts: Op de fiets naar school, het was nog donker, dus dan maar mijn slecht schijnende licht aan.


In mijn tussenuur ga ik maar weer verder met wiskunde, ik heb een stuk overgeslagen, dus dat moet ik maar eens gaan inhalen.


Links: Altijd leuk om tijdens het naar huis fietsen dit soort plaatjes te schieten.
Rechts: Mijn allergeweldigste drinkbeker. Sinds ik deze beker aan het begin van de zomer bij de Primark heb gekocht, drink ik liters met water op een dag.


Links: Nieuwe muesli! Jammer genoeg bleek hij wat minder lekker dan gehoopt. Er zit bijna alleen maar gedroogd fruit in, dus nu eet ik het met wat flakes erdoor.
Rechts: Mijn outfit. Ik had een zwart shirt met lange mouwen en hoge kraag aan, een zwarte broek, een statement ketting en mijn nieuwe schoenen van Tamaris.


Links: Foto's maken voor het bericht van afgelopen dinsdag.
Rechts: Frans leren met wrts. Hier heb ik de hele week voor geleerd en het blijkt dat ik er een 6.3 op heb gehaald, zucht..


Links: Het bericht moet natuurlijk ook nog geschreven worden.
Rechts: En nieuwsoverzichten kijken voor de actualiteiten toets van maatschappijleer. Ik zou deze nu vier keer gehad moeten hebben en nu heb ik gisteren een bericht gekregen dat hij niet meer doorgaat. Daar gaat al mijn werk..

Dinsdag

Op dinsdag begon ik mijn dag om half acht, ik was de eerste twee uur vrij, dus ik kon (voor mijn doen) uitslapen. Ik ben nog niet verkouden, maar om dit te voorkomen heb ik mijn sjaal weer uit de kast gehaald. Ik heb mijn zomerjas overigens nog wel aan, omdat je het onder het fietsen toch wel warm krijgt. Overigens, ik moet ongeveer een uur fietsen.


En weer naar huis. Er vielen wat lessen uit en we konden wat regelen, zodat ik al na twee uur les weer terug kon. De blaadjes liggen alweer volop langs de weg en het fietspad, zo een leuk gezicht!


Ik kon lekker thuis eten, dus heb ik met de boterham die ik nog had een cracker met komkommer en philedelphia en twee rolletjes met augurk en boterhamworst gelucht. Heerlijk!


Links: Wat kan mijn kat toch schattig zijn. Tijgertje met Tijgertje in haar poten.
Rechts: Foto's gemaakt met mijn jurkje. Voor de laatste outfit had ik mijn haren naar achteren met een strikje erin, zo leuk.


Op de één of andere manier heb ik echt een zwak voor dieren(tuin) programma's. Ik kan gewoon zo om die dieren lachen.


Links: Weer frans leren.
Rechts: Tijd om foto's uit te kiezen en het bericht van woensdag te maken. Die foto's samen geeft een leuk effect.


Links: Hoe ik mij tas pak: alles eruit (behalve uit mijn kleine vakjes) en dan de vakken die ik nodig heb op stapeltjes op de grond, waarna ik alles erin stop.
Rechts: Nog even wat yoga. Dinsdag is yogadag voor mij.

Woensdag

Woensdag toen ik rond kwart voor zeven beneden kwam, was iedereen nog een beetje histeries, want deze dame had een paar minuten daarvoor in huis (!!!!) een muis gevangen.


Onder het fietsen voelde ik me toch een beetje ongemakkelijk. Het leek door mijn jas namelijk alsof ik alleen een panty aanhad.


Mijn agenda, netjes geordend, met al mijn huiswerk (yeay!). Ik markeer trouwens alles wat ik af heb met een marker, zodat het wat beter opvalt wat ik wel en niet gemaakt heb en als motivatie, omdat het leuk is om te doen.


's Middags was de lucht zo mooi (niet helemaal goed te zien). Eerst heel mooi orange (links) en daarna kwam er een regenboog (rechts).


Nog even een vlog kijken van Rutger en daarna lezen in het boek The Hunger Games, omdat we hem voor Engels moeten lezen.

Donderdag

Als ik vind dat er een geurtje aan mijn kleding hangt, spay ik het helemaal onder met deze parfum. Ik vind hem niet lekker genoeg om gewoon op te doen, maar voor mijn kleding is hij wel handig om te gebruiken.


Bij gym. Ik had een nieuwe gymbroek en t-shirt, dus ik was helemaal blij en fanatiek.


Snuit gaat de hele tijd op de stoel liggen. Het mag eigenlijk niet, maar het ziet er soms ook zo schattig uit.


En 's avonds nog naar dansen. Ik zit op jazz-ballet, dus ik was van plan om bij de spiegel een foto te maken, maar dat was een beetje awkward, dus dan maar zo.

Vrijdag

Gelukkig vielen op vrijdag de eerste twee uur uit, maar omdat ik voor Frans nog wat grammatica moest leren en economie nog moest maken, moest ik er alsnog vroeg uit.


Lekker comfie gekleed.



Eerst kwam mijn trui gewoon een stukje onder mijn mouwen vandaan, wat er wel leuk uitzag. Maar onder het fietsen ging dit, doordat de mouwen vrij lang zijn, veel verder, dus heb ik ze maar omgeslagen. Het zag er nog best leuk uit, of niet?


Links: Er was een koe die me bleef aanstaren, dus die moest gewoon op de foto.
Rechts: Mijn allies weer eens aan, yeay!


Volgens mij heb ik jullie nog nooit verteld dat ik een bril heb, dus hierbij, ik heb een bril. Overdag draag ik mijn lenzen, maar 's avonds is mijn bril soms wel zo fijn. Ik vind hem alleen niet zo mooi staan, dus misschien wordt het tijd voor een ander..


's Avonds naar The Voice of Holland gekeken. Ariana Grande trad op, dus ik wou het niet missen. Omdat mijn moeder beneden tv keek, zat ik boven onder een dekentje te kijken.

Zaterdag

Links: Dit is wat er gebeurt wanneer je opstaat om wat te pakken.
Rechts: Stukje stokbrood met beenhamsalade, lekker!


Op zaterdag heb ik overigens vrij weinig gedaan, alleen een taart gebakken, wat tv-gekeken en gelezen.. Hierboven zie je mijn prachtig, geschilde appel.


Taart in de oven.

Wanneer ik sokken aan heb en ik even snel naar buiten moet, trek ik mijn balerina's aan en dan krijg je dit. Zelf vind ik het wel schattig staan met die hartjes.


Links: En de appeltaart is klaar. Hij zag er uiteindelijk nog wel beter uit dan ik had verwacht. (Dit is het recept overigens: x. De appeltaart is glutenvrij, omdat mijn tweelingbroer glutenallergie heeft).
Rechts: Naar The Hunger Games kijken, toch wel handig als hij op tv is, dan weet ik de verhaallijn ten minste weer een beetje.

 Zondag

Op zondag heb ik verder niet veel gedaan, alleen taart gegeten, huiswerk gemaakt en naar een verjaardag geweest. Hier heb ik verder geen foto's van gemaakt.

Als laatst wil ik mijn bezoekers/lezers nogmaals bedanken voor het afgelopen jaar en ik ga natuurlijk proberen om zo veel mogelijk te blijven bloggen.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten