maandag 24 november 2014

Inspiratie voor: de herfst

Autumn

Deze maandag heb ik inspiratie voor de herfst voor jullie. Kleding wat ik zou dragen en ik erg goed bij het seizoen vind passen. Als je wilt weten waar alles te koop is, klik dan op de foto, dan kom je op polyvore, waar alle linkjes staan.

Hierboven zie je een een jurkje met kraagje. Zoals jullie misschien weten ben ik gek op kraagjes en jurkjes vind ik ook heerlijk om te dragen, dus dit is een perfect jurkje voor mij. Voor de rest vind ik het wel wat schattiger staan om er lage schoenen en een strikje bij te dragen en het spijkerjas verbreekt het al het zwart in de outfit een beetje.

Autumn #2


Deze outfit geeft mij qua kleur een echt herfst gevoel. Het groene en het oranje/bruin doen me vooral denken aan het bos en natuurlijk zijn zwart en grijs de kleuren van de donkerdere dagen in het jaar.

De (groene) Dr. Martens staan nog altijd op mijn verlanglijstje en een skaterskirt vind ik ook altijd leuk. Ook de trui is eigenlijk wel een must voor mij. Hij is voor 14,99 te koop bij de H&M en ik vind hem ontzettend schattig, dus misschien zien jullie die nog wel een keertje in een OOTD terug ;)

http://www.polyvore.com/autumn_cute_city/set?id=141252468


Als laatste heb ik een schattige, wat nettere outfit. Ik ben nogal van de verschillende stylen; stoer en zwart vind ik erg leuk, maar wit en schattig vind ik ook erg leuk. Vooral dat laatste zie je in deze outfit terug. Op het moment vind ik oudroze een erg mooie kleur, daarom de keuze voor de jas. Om de kleur van de jas mooier uit te laten komen, heb ik wit gebruikt voor het jurkje en de schoenen. De schoenen zijn overigens weer Dr. Martens, maar in deze witte kleur vind ik ze er totaal anders uitzien dan in de vorige outfit. Om deze outfit af te maken. ben ik voor een grijze tas gegaan. De rechte vormen van de tas maken de outfit een beetje zakelijker en het doet me wat meer aan de stad denken.

En dat was alweer mijn herfst inspiratie. Ik ben benieuwt wat jullie van deze manier van bloggen vinden en hoop dat jullie hier inspiratie uit hebben kunnen halen. Natuurlijk zou ik bij alle outfits wel een panty dragen.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten