zaterdag 24 januari 2015

OOTD: Let is snow, let it snow, let it snow


Toen ik vanochtend wakker werd en uit mijn raam keek, kon ik mijn ogen niet geloven. Er lag sneeuw! En niet een heel dun laagje, maar zeker wel een paar centimeter. Ik was helemaal enthousiast en in mijn enthousiasme besloot ik om me zo snel mogelijk klaar te maken, zodat ik buiten foto's kon maken om jullie op een extra bericht te trakteren.

Bij de kou moest ik meteen denken aan de combinatie van mijn jas en blouse, de patronen lijken erg op elkaar, wat ik super leuk vind! De outfit is lekker warm met mijn muts, schoenen en lange sokken om de hele dag buiten in te kunnen lopen.

Wat ik aan heb:
Jas:Firefly
Blouse: Primark
Broek, sokken: H&M
Schoenen: Tamaris
Muts: Icepeak
Handschoenen: winkeltje Arnhem


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten