maandag 5 januari 2015

Review: Vinyl Gloss 530 Starlet, Rimmel


Vandaag heb ik deze mooie lipgloss om te reviewen. Laatst kreeg ik hem bij de Kruitvat bij een actie cadeau en natuurlijk vind ik het dan leuk om hem met jullie te delen. Het is de Vinyl Gloss voluptuously shinny lipgloss van Rimmel in de kleur 530 starlet. Zoals jullie misschien wel weten vind ik hele glimmende lipgloss over het algemeen niet zo mooi, maar ondanks dit effect, kan ik jullie alvast zeggen dat ik hem toch al wel een paar keer heb gedragen.

Zonder de lipgloss
Met de lipgloss

De lipgloss is erg romig en door de sponsaplicator fijn aan te brengen. Het viel me op dat hij niet erg plakt wat voor mij wel een must is, omdat mijn haren anders de hele tijd vast blijven zitten. Qua kleur heeft de lipgloss niet zo veel. Er zit weinig pigment in waardoor mijn lippen alleen ietsjes lichter roze worden. Zoals jullie op de foto's goed kunnen zien glanst de lipgloss wel heel erg, wat natuurlijk de bedoeling is, maar dit ziet er totaal niet goedkoop of lelijk uit, waardoor de lipgloss erg geschikt is voor een feestje (zelf zou ik hem namelijk niet snel overdag op doen, daarvoor is hij toch net iets te). Wat overigens wel jammer is, is dat de lipgloss erg snel af gaat. Na twee uur is hij vrijwel helemaal vervaagd, dus bijwerken is wel noodzakelijk!

Overigens vind ik het bij de verpakking wel leuk gedaan dat er bij de boven en onderkant een stukje doorzichtig is, dit maakt de lipgloss voor mij wat unieker.

Alles op een rijtje:
Pluspunten zijn de romigheid, sponsaplicotor, mooie glans en dat hij niet plakt.
Een minpuntje is dat de lipgloss snel vervaagd.

Een prima lipgloss dus als je het mij vraagt. De lipgloss is bij verschillende drogisterijen die Rimmel verkopen te koop met als voorbeeldprijs €6,99 bij het Kruidvat.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten