maandag 2 maart 2015

OOTD: Snowprinces


Afgelopen week ben ik op wintersport in Oostenrijk geweest. Er lag, gelukkig, weer sneeuw en al was het bij het appartement niet al te veel, het is toch altijd leuk om dit als achtergrond te gebruiken voor de OOTD van aankomende week, dacht ik zo bij mezelf. Daar zijn deze foto's uitgekomen. Sorry, als ze soms wat donker zijn, het was erg moeilijk om een geschikt moment te vinden en toen ik deze had, was de batterij van mijn camera leeg..

De outfit is vrij simpel, niet te veel over elkaar, maar toch weer de combinatie van een jurkje en een truitje, iets wat ik de laatste tijd zo leuk vind. Het geeft het jurkje een totaal andere uitstraling, plus dat ik de bovenkant van het jurkje niet meer erg mooi vind, en op deze manier kan ik hem toch op een leuke manier blijven dragen. Verder heb ik een kettinkje in mijn haar gedaan wat niet te veel opvalt, maar er erg speels uit ziet; als een tiara.

Wat ik aan heb:
Coltrui: Hema
Jurkje: Primark
Schoenen: H&M
Ketting (in mijn haar): Hema
Ringen: H&M+klein winkeltje in de buurt


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten