dinsdag 15 april 2014

111 English Rose, Essence

 Vandaag heb ik echt één van mijn lievelings kleurtjes die ik aan jullie wil laten zien. Ik heb hem vorige week pas gekocht, maar ik ben er nu al helemaal dol op. De kleur is een beetje oud roze en neigt zelfs wat naar het rode. Hierdoor vind ik dat je hem erg goed kan combineren met kleding in een bordeaux rode kleur. 

Eerste laagje:


Het lakje dekt in één keer helemaal goed, wat ik altijd erg fijn vind. De kleur doet mij aan de ene kant een beetje aan de herfst denken, doordat het toch een wat donkerdere tint is, maar als je je kleding wat lichter qua kleur houdt, vind ik hem eigenlijk ook wel prima bij de lente passen.

De kwaliteit van het lakje qua hoe lang hij op blijft zitten is wel weer iets minder. Na een paar dagen ging het er vooral bij mijn rechter hand (schrijfhand) al wel een beetje af, maar dat komt deels ook doordat ik dus maar één laagje op heb gedaan en ik deze keer ook geen topcoat heb gebruikt. In het lakje zijn trouwens geen strepen zichtbaar van het kwastje en hij heeft een hele mooie glans over zich heen wat je nagels een super verzorgde uitstraling geeft.

Al met al vind ik het een goed lakje, vooral als je naar de prijs kijkt en zal ik hem zeker aanraden.


1 opmerking: