zondag 13 april 2014

OOTD, lentelook+bloglovin

 
Vandaag heb ik een erg simpele OOTD voor jullie. Wat ik hierin wil latenzien is dat je een outfit simpel af kan maken door er kleur aan toe te voegen. Dit heb ik hier gedaan door mijn roze jas aan te doen en door mijn koraalkleurige tas vast te houden. De kleur van de tas komt overigens wat donkerder over dan dat hij in werkelijkheid is en het waaide nogal hard vandaag, dus let verder maar niet op mijn haar.
 
Jas, shirt (oversised): Only
Broek: LTB
Schoenen: pieces
Tas: carpisa


Wat ik trouwens op het moment onwijs leuk vind, zijn een lichtebroek in combinatie met een paar pumps. Dat geeft je look zoon mooie dimentie en doordat het lente is, is het qua tempertatuur nu het perfecte moment om deze combinatie te dragen.

Als laatst wil ik jullie nog even vertellen dat ik eindelijk bloglovin heb aangemaakt, dus dat ik nu ook via bloglovin te volgen en te vinden ben. Om mij te volgen op bloglovin klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten