dinsdag 22 april 2014

50 Glitterazzi, Catrice


Dinsdag, nagellak tijd :) Vandaag heb ik een speciaal lakje van Catrice voor jullie, namelijk het lakje 50 Glitterazzi. Dit is een doorzichtig lakje met glitter achtige snippertjes er in, die voor mijn gevoel vooral blauw/groen zijn, al zie je alle andere kleuren van de regenboog ook voorbij komen wanneer je het potje heen en weer beweegt.

Verder heb ik dit lakje gecombineerd met de blauw/groene kleur 02 I'M BACKSTAGE uit de Beauty Beats (Justin Bieber) collectie van Essence en het witte lakje 001 stamp me! white van Essence. Ik zal jullie laten zien hoe ik mijn nagels met deze drie lakjes heb gedaan en mijn oordeel vestigen over het Catrice lakje.


Eerste laagje:

Één laagje is voor de kleur blauw/groene kleur en het witte lakje beide niet genoeg. Vooral het blauw/groene lakje schijnt nog heel erg door en is ook nog lang niet de kleur die hij zou moeten zijn. Bij het witte kleurtje vind ik het eerste laagje gewoon nog veelte streperig. Het ziet er net uit alsof er onder het drogen met een kwast overheen is gegaan waardoor er strepen ontstaan zijn.

Tweede laagje:

Bij het tweede laagje heb ik van beide kleuren van net nog een laagje opgedaan om de kleuren mooi te krijgen. Nu zijn beide lakjes goed dekkend en komt vooral de blauw/groene kleur goed tot zijn recht. Ik ben er trouwens nog steeds niet over uit wat dit voor een kleur is; aan de ene kant is de kleur een beetje babyblauw, maar aan de andere kant gaat hij ook richting het mintgroen.

Derde laagje:

En dan nu (finally) heb ik het glitters op mijn ringvinger gedaan. Jammer genoeg valt het niet zo op als ik gehoopt heb en komt er gewoon een stuk minder kleur van de glitter snippertjes af. Toch vind ik het er wel heel schattig uitzien en over een gewoon kleurtje in plaats van wit zal het vast een stuk meer opvallen. Wat me trouwens in dit potje opviel, is dat er twee (ik denk) loden balletjes inzitten, die de nagellak goed houden. Ik vroeg me af of dit in alle nagellak potjes zit, weet iemand dat misschien?
Al met al ben ik redelijk tevreden over dit lakje. Een min punt is dus dat de glitters niet heel erg opvallen en wat me ook een beetje tegen viel is dat je best wel moeite moest doen om veel glitters op je nagels te krijgen, maar verder vind ik hem wel heel prettig en is het ook niet erg moeilijk om hem weer van je nagels af te krijgen.

Volg mij via: bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten