dinsdag 11 november 2014

Mijn favorieten van het moment


Om wat meer van mij te laten zien, wil ik jullie vandaag een kleine selectie van mijn favorieten tonen. Dit is qua make-up, sieraden, kleding, schoenen en nagellak. Hier staat lang niet alles tussen, maar wel een groot deel. Veel kledingstukken, bijvoorbeeld, zijn gewoon makkelijk en mooi te combineren, waardoor ik ze een stuk vaker aan heb.

Laten we beginnen..

Make-up:


Helemaal links zien jullie de NYC Intense Lip Color in de kleur 020 Riverside Rose. Op de foto komt hij qua kleur wat donkerder over dan hij is. Het is namelijk een mooie oudroze kleur, die net een tintje donkerder dan de kleur van je lippen is. Deze lippenstift past bijna overal bij en voelt lekker zacht en boterachtig aan op je lippen, wat erg fijn is wanneer deze droog zijn. (Meer hierover weten? Binnenkort komt er een review online).

Naast deze lippenstift staat de bekende Babylips van Maybeline in de Hydrate vorm. Deze lipbalsem doe ik elke ochtend en avond op, zodat mijn lippen lekker zacht blijven, heerlijk gewoon.

Ook zien jullie het Absolute Nude Eyeshadow Palette in de kleur 010 All Nude van Catrice. Deze heb ik laatst gereviewd als mijn fijnste oogschaduwpalette en dat zal hij nog wel een tijdje blijven. (Klik hier om meer hierover te lezen).

Als een na laatste van de make-up nog een blush. Dit is de Natural Touch Cream Blush in de kleur 005 Lusty Pink van Gosh. Wat ik vooral zo fijn aan dit product vind, is dat je wel blush op hebt, maar het niet opvalt en het er dus super natuurlijk uitziet. En een natuurlijke roze kleur op je wangen, wie wil dat nou niet?

Als laatste make-up product heb ik nog een kwast. Misschien zal niet iedereen dit als een make-up product zijn, maar ik wil het toch even laten zien. Deze kwast heb ik een paar weken geleden in de aanbieding bij het Kruidvat gekocht en man, wat is hij zacht! De kwast heeft roze met zwarte haren en brengt de blush heel geleidelijk en fijntjes aan, wat gedeeltelijk door de schuin afgesneden haren komt. De kwast is van Essence.

Kleding:


Als jullie mijn berichten vaker lezen, dan is dit je vast wel opgevallen: Ik hou van zwarte kleding. Je kan het op zo veel manieren stylen en ik vind het gewoon leuk staan. Daarom zijn dit zwarte shirt, met een wat hogere kraag, en een zwarte broek voor mij niet meer weg te denken.


Ook op jurkjes ben ik op het moment weer dol. Dit jurkje heb ik een aantal weken geleden gekocht en ik hou van het model. Hij valt zo elegant. Ook de overknee socks die je me hierbij ziet dragen, vind ik helemaal leuk. Je zag ze laatst al in een OOTD en ik ben van plan om ze een stuk vaker te dragen. Vooral over een iets doorschijnende panty kunnen ze erg mooi staan.


En als laatste kledingstuk: mijn grijze vest. Ik ben het afgelopen jaar van dit vest gaan houden. Ik heb hem al een tijdje, maar doordat hij wat te groot uitviel vond ik hem niet zo mooi. Op het moment vind ik oversized juist mooi, waardoor ik dit vest ook maar eens uit de kast gehaald heb en ben gaan aantrekken.

Schoenen:


Deze stoere laarzen heb ik vorige week gekocht en I love them. Ze zijn door het nep-bond van binnen zo zacht en warm! En ik vind ze ontzettend mooi! Al met al dus perfecte schoenen. Er zijn jammer genoeg wel een paar minpuntjes aan de schoenen, zo hou ik niet zo van de ritsjes aan de zijkant en zaten er de eerste en de beste dag al krassen op de punten van de schoenen. Maar het is niet anders! De schoenen zijn van Tamaris, dus waarschijnlijk wel te vinden in een schoenenwinkel bij jou in de buurt.


Ook deze schoenen kunnen niet missen. Ik heb ze het afgelopen jaar helemaal afgelopen, maar blijf ze mooi vinden, dus mijn dr. Martens inspired schoenen krijgen een mooi plaatsje tussen mijn favorieten. Ze zijn overigens van de H&M en nog steeds te koop.

Om dit bericht af te maken heb ik mijn favoriete ketting en mijn favoriete nagellakje van het moment nog voor jullie.


Wat ik zo fijn aan deze ketting vind, zijn de lengte en de kleur. De ketting is niet te lang en niet te kort, perfect voor bij de meeste outfits en de kleur maakt dit af; een beetje versleten goud, net dat tikje stoer wat ik zoek in mijn outfit.


En nagellak, hoe kan ik een favorieten doen zonder nagellak? Niet dus, daarom dit kleurtje. Het is een oudroze kleur die een beetje richting het paars nijgt. Een prachtig kleurtje voor de tijd van het jaar. Hij valt niet erg op, maar geeft wel een leuk effect aan je nagels. De nagellak glanst een beetje, wat je nagels er extra verzorgd uit doet zien. Like it! Het lakje heet 168, love me, cupcake! en is van Essence.

Dit waren mijn favorieten alweer. Meer weten over favorieten of andere vragen? Laat vooral een reactie achter.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten