maandag 27 april 2015

New In: Bril


De meeste van jullie zullen het waarschijnlijk niet weten, maar in het dagelijksleven draag ik lenzen en wanneer ik deze even niet in heb natuurlijk een bril. Mijn oude bril vond ik niet meer echt bij me passen en ook qua sterkte zijn mijn ogen wat veranderd, dus besloot ik een paar weken geleden een nieuwe bril te kopen. Het duurde even voordat hij er was, maar hier is hij dan! Ik zal hem jullie natuurlijk laten zien en er wat meer over vertellen. Laat in de reacties achter wat jullie van de bril vinden!



Ten eerste heeft de bril een vrij groot, en daardoor, opvallend montuur. Hij is mooi rond van vorm, wat ik graag wou hebben, en is zwart van kleur. Dit is ten minste aan de voorkant het geval, want wat ikzelf zo fijn vind, is dat de achterkant van de bril doorzichtig is. Dit maakt de bril wat minder zwaar voor mijn gezicht en creëert wat meer rust. Ook de dunne metalen pootjes maken de bril wat minder zwaar, waardoor dit voor mij een perfecte bril is: wel opvallend, maar het gaat niet te ver. De bril creëert een soort rust die perfect bij de vroege ochtenden en late avonden past waarin ik hem het meest zal dragen.

De bril is verkrijgbaar bij de Hans Anders en is als het goed is ook met glazen zonder sterkte te verkrijgen. De prijs kan ik jullie helaas niet zo zeggen, omdat dit afhankelijk van de glazen die je nodig hebt is, maar het is een montuur van de Hans Anders zelf, dus de minimum prijs zou 35 euro moeten zijn.


De plog van afgelopen week komt trouwens, zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, later deze week pas online. Ik heb nogal veel foto's gemaakt en er zit daardoor vrij veel tijd in om dit in één bericht te verwerken. Hopelijk vinden jullie dit niet al te erg.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten