maandag 20 april 2015

OOTD: Casual in de lente


Omdat het zonnetje weer lekker schijnt, vind ik het heerlijk om weer zomerse kleding aan te doen, maar met name naar school is het al snel koud en blijf ik met mijn winterkleding rondlopen. Een shortje met panty is dan de perfecte oplossing. Daarom deze casual outfit van vandaag.

De foto's zijn deze keer niet de mooiste.. Sorry, daarvoor, maar ik heb leuk nieuws, want deze week komt er een extra bericht online, namelijk: een plog! Ik ga van de aankomende dagen weer foto's maken en waarom juist van aankomende week, komen jullie in de plog wel te weten! Zo klinkt het wel heel spannend allemaal! ;)

Wat ik aan heb:
Shirtje: Primark
Shortje: H&M
Schoenen: Primark
Kettinkje: gekregen
Armbandje: Hema
Horloge: Esprit


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten