vrijdag 14 augustus 2015

Kleur in mijn leven


Zwart is mijn favoriete kleur als het om kleding gaat. Het is mijn basis en soms mijn hele outfit. Toch merk ik dat ik de laatste tijd wat meer naar kleurtjes grijp. Ik ben gaan houden van schattige, pastelachtige kleuren. Nou hoef je niet meteen te denken dat ik weer die kleurenbom wordt die ik in de eerste klas was (dat ging echt heel ver), maar met wat subtiele details vrolijk ik mijn outfit wat op en maak ik alles een stukje schattiger.

De kleur waar ik het meest van houd? Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar het is roze. Roze is en blijft toch een kleur die heel erg wordt gelinkt aan meisjes en dan met name de meisjes-meisjes. De meisjes die er schattig uit willen zien met strikjes en bloemetjes. Dus als je aan je outfit een klein detail met de goede kleur roze toevoegt, zou een donkere all black outfit kunnen omslaan naar een cute girl outfit.


Voor dat echte roze gevoel heb ik deze trui. Hij is vrij grof gebreid wat hem toch casuele en makkelijk maakt, maar met een rokje en een paar sleehakken zoals hier kan je hem ook erg schattig doen lijken. Voor verschillende outfits geschikt dus!


Pastelkleuren en petten: één van de meest perfecte combinaties als het om deze kleuren gaat. Veel mensen vinden het een beetje raar als een meisje een pet op heeft en vooral bij het model waarbij de cap plat is. Mijn pet laat zien dat dat niet waar is. Roze, lichtblauw, lichtgeel en wit, de perfecte combinatie voor een beetje schattigheid. Op een pet zijn dit niet de eerste kleuren die je zou verwachten, wat misschien eindelijk doet inzien dat een pet bij iedereen kan passen, dus ook bij meisjes. 


Als laatst haarbandjes. Ik heb stiekem altijd van haarbandjes gehouden, maar ze eigenlijk nauwelijks gedragen. Ik dacht altijd dat ze me niet stonden, dus heb ik mijn liefde voor ze heel wat jaartjes geleden diep weggestopt. Nu al de leuke kleurtjes weer terugkomen, begint mijn verzameling van haarbandjes ook vorm te krijgen. Ik heb de laatste tijd wat haarbandjes met strikjes gekocht en ik wordt er helemaal vrolijk van als ik ze alleen al zie.

Gecombineerd met zwart en wit zou ik ze nog wel het meest dragen. Zo valt de aandacht meer op het haarbandje en wordt mijn outfit niet te druk, maar ik denk dat als ik ook gewoon meer kleur zou gaan dragen, de haarbandjes vanzelf mee zullen gaan. Of dit gebeurd zullen we vanzelf zien. In elk geval vind ik bij deze haarbandjes de pastelkleurtjes het leukst passen. Het schattige van het strikje wordt dan extra beaccentueerd.

Het leuke aan pastelkleuren en de roze kleur waar ik op het moment zo dol op ben, is dat het zo veel kan veranderen aan je outfit en je zo veel verschillende kanten op kan met deze kleuren. Echt mijn stijl, omdat ik van allerlei verschillende stijlen houd.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten