vrijdag 13 november 2015

New In: Adidas Performance AZ-Faito Demping Hardloopschoenen


Afgelopen zomer ben ik, zoals jullie misschien in een eerder blogbericht gelezen hebben, veel bezig geweest met hardlopen. Het geeft me een heerlijk gevoel om even alleen met muziek en het lopen bezig te zijn en er helemaal in op te gaan. Ik ben alleen op een gegeven moment gestopt en heb eigenlijk geen moment meer gepakt om weer verder te gaan terwijl ik dit eigenlijk wel wou.

Voor het extra beetje motivatie en omdat ik eigenlijk wel een paar goede hardloopschoenen nodig had, heb ik een paar hardloopschoenen besteld. Ik ben gegaan voor de Adidas Performance AZ-Faito Demping hardloopschoenen in de kleuren neight flash/white/bold pink. Omdat deze schoenen bij de kinderafdeling in mijn maat waren, ben ik voor kinderschoenen gegaan. Altijd net wat beter voor de portemonnee ;)

Eerst ben ik de schoenen in huis gaan inlopen. Misschien niet het beste idee, want ze zaten gewoon bijna te lekker om nog mee naar buiten te gaan. Ik zou ze zo als sloffen aan kunnen hebben en er het hele weekend op rond kunnen lopen. De binnenkant van de schoenen heeft vulling op de punten waar de voet wat holler is. Dit biedt veel steun en zit ontzettend lekker, vooral omdat de vulling naar jou voet gaat staan en daarom een perfecte pasvorm biedt.

En toen kwam het moment om toch echt te doen waar ze voor gekocht zijn: hardlopen. De schoenen lopen heerlijk, de zolen veren fijn en werken, zoals te verwachten valt, vrij dempend. Niets op aan te merken; alles wat ik gehoopt had. Zeker ook een aanrader voor de hardloper met een klein budget, maar die voor goede kwaliteit wil gaan, want dat zijn deze schoenen zeker.

Overigens was een rede van de aankoop, natuurlijk, ook het kleurenpalet van de schoenen. De combinatie is een beetje opvallend: niet te donker en niet te licht blauw, vel roze en een iets lichtere kleur roze met wit. Ik zat nog wel een beetje te twijfelen, omdat het fel roze op de site van Zalando (waar ik de schoenen besteld heb) er uit zag alsof het materiaal dat in deze kleur is enorm glimt, maar dat valt reuze mee. Er is wel degelijk een glans, maar die ziet er heel natuurlijk uit. Alsof de schoenen zichzelf nog net iets beter in het goede daglicht willen zetten door te shinen.


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten