zaterdag 22 augustus 2015

Back to school: Inspiratie


De afgelopen week heb ik weer boeken moeten kaften, schriften gemaakt en een nieuw kluisje gekregen. Alles is versierd en helemaal klaar voor gebruik en ik ben ontzettend blij met het resultaat. Nou zijn er nog veel mensen waarbij de vakantie nog niet voorbij is of die misschien nog moeten beginnen met kaften en versieren, dus leek het me leuk om mijn resultaat met jullie te delen! Kijk snel verder naar wat ik heb gedaan!



Mijn schriften heb ik, net als vorig jaar, met washi tape en foto's gepersonaliseerd. Het zijn een soort moodborden geworden waarop ik van alles heb geplakt wat ik mooi vind en wat me vrolijk maakt. Hoe ik dit doe, heb ik eerder met jullie gedeeld. Klik hier voor die blogpost.



Ook over mijn agenda heb ik jullie eerder verteld. Met het resultaat was ik alleen niet zo blij, dus heb ik er voor gekozen om een nieuwe agenda te maken. De voorkant is nog de mintgroene kleur die hij al was toen ik hem kocht, dus die moet nog versierd worden, maar de binnenkant heb ik al wel af. Ik heb het vrij simpel gehouden door alleen twee strookjes washi tape bij de maandag te plakken en voor de rest de dagen met een grijs potlood op te schrijven. Dit kan ik, wanneer ik daar zin in heb, altijd nog versieren, maar voor nu vind ik dit goed genoeg. Lekker overzichtelijk in elk geval.


Als laatst mijn kluisje. Dit jaar heb ik een perfect kluisje op ooghoogte, al leuk genoeg door zijn plaats. Maar een paar foto's maken hem nog net wat leuker. Op het deurtje heb ik dus een paar foto's geplakt met wat washi tape, maar aan de "inrichting" van mijn kluisje heb ik ook wat gedaan. Ik heb namelijk een soort vakken gemaakt van de deksel van een schoenendoos en een stuk karton. Dit zorgt er voor dat mijn boeken niet zo makkelijk omvallen door de gladde bodem van het kluisje, maar heeft ook als functie dat mijn jas niet in aanraking kan komen met mijn boeken. Wat dan weer handig is als het heeft geregend en mijn jas nat is (het ziet er trouwens ook gewoon schattig uit!). Verder heb ik nog een glazen potje toegevoegd om kleine spulletjes en mijn fietssleutel in te doen en heb ik een rolletje met plakband in mijn kluisje gezet, omdat die altijd van pas komt.

En dat was zo'n beetje alles wat ik dit jaar heb versierd en gedaan voor school. Sorry, trouwens, dat deze post vandaag pas online is gekomen, doordat ik alles moest maken en gewoon weer school had, kwam ik een beetje in tijdnood.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten