maandag 24 augustus 2015

Review: Lash Sensational Waterproof Mascara, Maybelline



Een goede waterproof mascara is een must voor in je make-up stash. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je de deur uitstapt en het ontzettend hard begint te regenen of dat je een dagje strand hebt geplant, maar je nog wel wat make-up op wilt hebben om er verzorgd uit te zien. Op dat soort momenten heb je een mascara nodig en omdat ik de Lash Sensational waterproof mascara van Maybelline een tijdje terug gekocht heb leek het me een goed idee te vertellen of deze goed is voor een regenachtige dag of een dagje strand.




Te beginnen bij de verpakking. Deze vind ik door de kleur een stuk luxer eruit zien dan de meeste mascara's van Maybelline. De rosé kleur doet me dan ook eerder aan L'oreal Paris denken dan aan Maybelline. Naast de kleur wijkt de verpakking niet echt af van de andere mascara's van Maybelline. De mascara heeft een hele normale in het midden breder uitlopende vorm waarbij in het bovenste gedeelte het kwastje zit. Verder zijn de letters en het logo er met blauw op gedrukt, wat aangeeft dat de mascara waterproof is. Iets wat Maybelline altijd doet bij haar waterproof mascara's.



Het kwastje heeft, anders dan de meeste mascara kwastjes, zes verschillende soorten borstelhaartjes wat tot een optimaal effect moet zorgen. Dit werkt erg fijn en geeft je ook meerdere opties in het doen van je mascara. Het borsteltje kan voor veel volume, lange wimpers of beide tegelijk zorgt. Geen verschillende mascara's voor verschillende effecten meer nodig dus.

Dan nu hoe de mascara er op mijn wimpers uit ziet. Eerst een paar foto's zonder de mascara:


Mijn wimpers zijn niet super lang en ook niet erg mooi gesepareerd.

Met de mascara: 


De mascara geeft vooral veel lengte hoe ik hem op doe en zorgt er voor dat je wimpers mooi gesepareerd worden (iets wat op de verpakking al beloofd werd). Een mooi resultaat en zeker met verschillende manieren uit proberen nog mooier te krijgen. Voorheen gebruikte ik The Rocket mascara van Maybelline, maar ik denk dat het effect van die mascara met deze goed te overtreffen valt, doordat deze mascara dus ook nog voor lengte zorgt heb je alles wat je maar wilt. Je moet soms wel oppassen dat hij niet klontert en na het douchen zit er een heel klein beetje zwart onder mijn ogen (dit is dan wel de zwaarste test die hij kan ondergaan en het enige moment dat de mascara wat afgeeft), maar daar tegenover staat dat mijn wimpers de hele dag mooi op blijven en ook na het douchen zien mijn wimpers zelf er nog wel mooi uit met de mascara op.

Ik ben benieuwd of jullie hem al geprobeerd hebben en wat je er van vindt.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten