vrijdag 28 augustus 2015

My Style Music #1


Wil je me echt blij maken? Zet dan een leuk muziekje op. Ik ben dol op muziek en luister het de hele dag door. Al helemaal nu ik weer naar school moet. Ik begin mijn dag op de fiets een uurtje met muziek en sluit mijn schooldag af met een uurtje muziek op de fiets. Dit zijn echt de momenten waarop ik even niets hoef te doen en lekker kan genieten van mijn muziek en sport samen (perfecte combo). Ook is muziek de basis voor dansen, wat ik graag doe. Bij veel liedjes vormt er in mijn hoofd al snel een dans (jammer genoeg vergeet ik die vrijwel meteen weer) en zeg nou zelf, wie gaat er nou niet graag los op zijn favoriete nummer?

Tien van mijn favoriete liedjes op het moment in willekeurige volgorde:


5 Seconds of Summer - She's Kinda Hot

The Weeknd - Can't Feel My Face

Beau Miller - Fire N Gold

HomeTown - Where I Belong

Joey Graceffa - Don't Wait

Little Mix - Black Magic

Cody Simpson - New Problems

The Main - 24 Floors

One Direction - Drag Me Down

R. City - Locked Away ft. Adam Levine


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten