maandag 31 augustus 2015

OOTD: The FlowerGirl


Ik ben zo'n meisje dat van alles wat houd. Van nette jurkjes, sneakers en zwarte kleding. Zo zit mijn kledingkast vol met verschillende stijlen kleding en om daar een leuke combinatie van te maken, is mijn uitdaging. Zo ook de outfit van vandaag. Mijn Vans sneakers zijn lekker casual, mijn jurkjes is netjes en met mijn tas zou ik zomaar een dagje strand in de planning kunnen hebben. Toch vind ik dat dit geheel een evenwicht brengt. Juist doordat je drie totaal verschillende stijlen mengt, wordt de outfit niet teveel van het goede en is het voor bijna elke situatie geschikt om te dragen. Wees daarom creatief in je combinaties en wees niet bang om iets te kopen wanneer je het teveel van één stijl vindt. Het gaat uiteindelijk om het evenwicht wat je in je outfit kan brengen, niet om die éne stijl die er in verwerkt is.


Wat heb ik aan:
Jurkje: H&M
Tas: Carpisa
Schoenen: Vans
Elastiekje: Primark
Oorbellen: Frankrijk
Ring: juwelier


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten