maandag 21 september 2015

OOTD: Cozy at home and classy outside


Het is weer tijd voor knus op de bank met een kopje thee, een dekentje en comfortabele kleding. Niets gaat boven een dagje in je favoriete comfortabele kleding. Het is dan ook best vreemd dat ik jullie nooit een OOTD met mijn favoriete comfortabele setje kleding van het moment heb laten zien. De hoogste tijd om hier verandering in te brengen!

De OOTD van vandaag heeft eens een andere wending genomen. Ik laat jullie mijn favoriete comfy outfit van dit moment zien en hoe ik deze outfit snel omtover tot een outfit om netjes mee de straat op te kunnen gaan.

Wat ik in eerste instantie aanheb:
Jurkje: s.Oliver
Overknee Socks: H&M
Schoenen: Even&Odd
Bril: Hans Anders


Het jurkje zit lekker los en is van een wat dikkere stof wat hem fijn maakt om te dragen. Door er een paar overknee socks onder te doen, blijven mijn benen warm, maar hoef ik geen irritante panty aan  te doen die bij het minste of geringste kapot is of gewoon net niet lekker zit. Helemaal goed, dus!


Mijn probleem op dagen dat ik deze outfit draag, is alleen dat ik vaak nog net even ergens langs moet en dat mijn outfit dan iets te comfortabel en slordig is om mee naar buiten te gaan. Vooral omdat ik met mijn bril meestal geen make-up op heb, zie ik er al snel onverzorgd uit. Door een super nette, grote jas aan te trekken en een mooie laktas te dragen valt de aandacht meer op het nettere gedeelte van mijn outfit en verbergt dit al snel de onverzorgde indruk die er voorheen was. Eigenlijk heel simpel, maar vooral in het weekend handig om te doen.
Tas: Carpisa. Jas: Primark


Xxx
(P.S. Mijn jaszakken op de twee foto's hierboven zijn een kleine fail, haha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten