maandag 19 oktober 2015

Herfststyle

Autumn fashion

Dus.. met het weer waar we aan moeten wennen, verandert de kleding ook weer. We ruilen de stralende kleurtjes in voor donkere en simpelere kleuren. Het leek me wel leuk om het hier eens over te hebben. Hoe outfits te combineren, gewoon een beetje inspiratie!
Ten eerste ben ik gek op mijn lage zwarte, wat nettere schoenen en een paar echte lakschoenen zullen deze herfst zeker mooi in mijn kast staan. Ze gaan nog net wat verder naar het klassieke, maar juist in de herfst staat het zwarte van de schoenen extra mooi bij de rest van mijn kleding en het weer is er nog net goed genoeg voor om lage schoenen te kunnen dragen.

Over kleur gesproken, de herfst biedt dit jaar vooral ruimte voor zwarte, witte, grijze en donkergroen/legergroene kleuren. Het bordeaux rood is nu wel weer verdwenen en daarvoor in de plaatst is het donker groen/leger groen meer naar de voorgrond gaan treden. Wat ik vooral mooi vind aan dit kleurtje, is dat hij vrij goed mengt met de rest van de outfit. De kleur valt niet al te veel op, waardoor de outfit op dat vlak niet zo druk hoeft te zijn.

Wat ik trouwens vooral deze herfst wil doen, is twee uitersten met elkaar vermengen. In de herfst komt de band-girl in me al gauw weer naar boven, maar als ik een schattig en wat netter jurkje zie, begint mijn hart gewoon te smelten en moet ik hem gewoon hebben. Daarom vind ik de combinatie tussen de band-girl/dark-girl en het nette meisje nu erg leuk en ook een goede uitdaging. En juist doordat je met wit, zwart en legergroen kan spelen (zoals hierboven) komen er de mooiste outfits uit. Niet in één stijl, maar in een eigen stijl.

Xxx

P.S. Sorry, voor het niet posten van afgelopen week. School werd me even te veel, maar nu het weer vakantie is, heb ik alle tijd en zal dit niet meer gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten