dinsdag 27 oktober 2015

OOTD: Playing With The Autumn


Afgelopen week ben ik een paar daagjes naar Limburg geweest. Met een caravan in de natuur, maar toch dichtbij plaatsen als Maastricht en Valkenburg. Perfect voor iemand als ik die van shoppen en buiten zijn houdt.

Nu de blaadjes langzamerhand op de grond vallen, trek ik mijn grote comfortabele jassen ook weer uit de kast. Zo ook deze vintage jas. Hij is niet super warm, maar met een vestje onder de jas, valt hij prima te dragen. In het najaar zijn grote jassen als deze of wat langere jassen altijd goed. Combineer ze met een rokje, zoals ik vandaag gedaan heb, om een outfit compleet en soms net wat uitdagender te maken of draag je jas met een simpele skinny jeans voor een super comfortabele, warme outfit.


Wat ik aan heb:
Shirtje: Topshop
Rokje: H&M
Jas: Vintage
Sjaal: In huis gevonden
Schoenen: H&M
Overknee socks: H&M
Ringen: Pieces & juwelier 


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten