vrijdag 2 oktober 2015

Tag: The Common White Girl

De Common White Girl Tag. Bijna iedereen zou waarschijnlijk wel van deze naam gehoord hebben. Is het niet van de tag, dan is het van een twitteraccount. Het leek me wel leuk om weer eens een lijstje in te vullen en om mijn blog een lekker persoonlijk tintje te geven, dus daarom vandaar deze welbekende tag.


Favoriete Starbucks drankje?
Eerlijk? Ik ben nog maar één keer bij Starbucks geweest, duss.. Ik heb niet echt een favoriet drankje, maar wat ik had was een Caramel Frappucino zonder koffie en die was erg lekker :)

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
's Ochtends ben ik ongeveer een uur bezig. Make-up, kleren uitzoeken, eten, lenzen in doen, bij elkaar neemt het meer tijd in beslag dan je zou denken.

Hoeveel Selfies maak je op een dag?
Eigenlijk maak ik nauwelijks selfies. Soms een selfie als ik een goede haardag heb of ik me verveel, maar over het algemeen maak ik ze niet echt.

Hoeveel Intstagram followers en foto's heb je?
Op het moment heb ik 42 folowers en 17 foto's op Instagram. Beide niet zo veel , maar Instagram zelf heb ik ook nog niet zo lang.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Ik biecht op... Soms zeg ik omg, maar dan als één woord, dus ik spreek niet alle letters apart uit. Dat vind ik niet mooi klinken. LOL is trouwens niet echt mijn woord. Het past denk ik niet zo bij mij.


Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?
Wanneer niet?! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn kleding wordt toch al gauw twee dagen achter elkaar gedragen. Ik heb wel wat verschillende outfits, maar om nou iedere dag een andere aan te doen, wordt op een bepaald moment toch wel moeilijk. Daarbij vind ik het ook niet zo nodig. Ik wil er leuk uit zien en met twee dagen achter elkaar hetzelfde aan te hebben, is dat ook gewoon het geval.

Ben je racistisch?
Ik vind, en hoop vooral, van niet. Iedereen is in mijn oog gelijk en zo hoort het ook :)

Instagram, Twitter of Tublr?
Twitter, dan toch wel..? Instagram vind ik ontzettend leuk, omdat ik van foto's houd, maar via twitter volg ik bands en artiesten net wat makkelijker en actiever dan via Instagram.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
School en bloggen, dat is zoon beetje mijn leven. Ik zit nu in 5VWO en dat betekent veel werken. Bloggen is dan een soort creatieve uitweg voor me. Het liefst doe ik nog wel meer, maar de tijd ontbreekt gewoon weg..

Wie zijn je favoriete Youtubers?
MyLiveAsEva, MayBay, LaurDIY, Aspyn Ovard, Mascha (van Beautygloss en Vloggloss) en zo zijn er nog een hele boel op te noemen. Echt favoriet zijn vooral Engelstalige youtubers. Dat betekent echter niet dat ik ook niet geabonneerd ben op Nederlandse youtubers.

Hoe vaak doe je je nagels?
Mijn nagels zijn een beetje een dingetje. Ze zijn lang en sterk, kenmerken waar veel mensen jaloers op zouden zijn, alleen ontbreekt het ook hierbij als snel aan tijd. Ik probeer ze daarom in elk geval één keer in de week te lakken, maar omdat nagellak bij mij vrij goed blijft zitten, wordt dit al snel één keer in de twee weken.

Ben je een shopaholic?
Een echte shopaholic zou ik mezelf niet noemen. Ik ben dol op shoppen en kijk vaak op webshops, maar echt iemand die alles "moet" hebben ben ik niet. Zo groot is mijn budget nou eenmaal niet, denk ik dan maar weer.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Zo'n vier keer denk ik? In elk geval meerdere keren.

Heb je veel kleren?
Weinig kleren heb ik in elk geval niet, maar echt veel ook niet. Mijn kledingkast ligt op het moment erg vol met kleding die ik niet meer mooi vind waardoor het een stuk meer lijkt, dan ik daadwerkelijk draag.


Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?
Soms wel, ja. Haha, misschien een beetje slecht, maar als het er mooi uitziet? Waarom zou een fotootje er dan niet vanaf kunnen?

Draag je elke dag make-up?
Ik draag bijna elke dag make-up. Naar school draag ik het in elk geval wel altijd. In het weekend daarentegen heb ik niet altijd zin om make-up op te doen en vind ik het ook belangrijk om mijn gezicht wat rust te geven.

Hoe stijl je meestal je haar?
Mijn haar is wel belangrijk voor me, maar veel doe ik er niet aan. Elke ochtend goed borstelen, in een staart doen voor onder het fietsen en op school de staart uit voor veel volume en een net kapsel.

Zie je er altijd presentable uit?
Naar school dus wel, als net al een beetje duidelijk werd (soms wel comfy, maar presentable genoeg), maar thuis sowieso niet. Soms is het belangrijk om een dagje rustig aan te doen en comfortabel in een sportlegging en een oversised trui de dag door te brengen. En who cares? Het is niet dat ik zo naar buiten zal gaan.

Volgens mij ben ik nou niet bepaald de perfecte "common white girl".. Het ging al mis bij de Starbucks XD. Ik hoop in elk geval dat jullie het wel leuk vonden weer eens wat over mij in mijn alledaagse leven te lessen en als jullie nog suggesties hebben voor andere tags, zet ze dan vooral even de reacties.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten