vrijdag 6 november 2015

My Style Music #2


Het is alweer een tijdje terug dat ik mijn muziek met jullie deelde en omdat ik het leuk vind om lijstjes met liedjes te maken, leek het me een goed idee om een tweede My Style Music te publiceren. Vooral in oktober en november wordt er dit jaar weer veel nieuwe muziek uitgebracht en dat mondt uit op al een hoop vrij nieuwe liedjes tussen mijn favorieten. Vooral naar de cd's van One Direction en Justin Bieber, die beide aankomende vrijdag uitkomen, ben ik nog erg benieuwd. Iemand anders ook al in afwachting voor deze cd's? Of misschien andere cd's die ik eens moet opzoeken? Laat gerust een reactie achter!

Een kleine greep uit mijn muzieklijst:


Against The Current - Outsiders

4 Doors Theatre - Love Walks Away

Ariana Grande - Focus

Justin Bieber - Sorry

Ellie Goulding - On My Mind

Lara Larsson - Lush Life

The Vamps - Cheater

One Direction - Perfect

Oliver Nelson - Found Your Love

The Japanese House - Sugar Pill

5 Seconds Of Summer - Hey Everybody!

Hailee Steinfeld - Love Myself


Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten